Dagens ridpass 2011-01-09

2011-01-09 @ 18:00:00 | Kategori:Ridpass/Annas | Kommentarer (0)
Victor och jag åkte till söderköping för att träna för MC. Grymt duktig häst! Ingen kan säga annat än att jag får kämpa när jag sitter på honom som en liten nisse aldeles röd i ansiktet. Skämtåsido! Han skötte sig super, i vänster varvet börjar vi få upp nacken mycket fint, och där går han mot att röra sig i uppförsbacke. I höger varv kämpar vi på som vanligt, det är inte alltid så lätt. Bara för ca 1 månad sedan kunde vi inte få till en öppna, han förstod inte vad jag menade och jag blev irriterad. Men nu blir jag chockad varje gång, då han gör sitt bästa och det resulterar i en ganska fin öppna. Duktig polle, massa klappar på halsen i pausen! Det är så härligt att få massa positiv kritik från min underbara tränare. Man känner sig som en liten prinsessa på sin vita springare, underbara Victor!
Slänger ut två bilder på världens finaste häst!





Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback