hoppning

2011-01-07 @ 23:43:01 | Kategori:Ridpass/Annas | Kommentarer (1)

På schemat idag (fredag) stog det hoppning för stjärnan Victor. Har inte hoppat på över två månader pga underlaget. Men nu är det näst intill perfekt! Så Victor fick skutta lite. I början var han på tok överladdad, en gång var jag tvungen att skrika till min vän Amanda som jag red tillsammans med att hon skulle akta sig, haha, crazy horse. Vi fick nöta väldigt många språng tills han lugnade ner sig. Snacka om lycklig häst! Så till nästa gång tror jag att vi plockar på hopptränset så slipper jag ta i så mycket. Sista sprången var jättefina, då kunde vi slappna av och bara leka över det lilla hindret. Hoppas snön smälter bort snart så vi kan börja hoppa på riktigt. (Underlaget på ridbanan är som sagt bra, men en stor snöhög har dränkt allt hindermaterial xD) Här kommer några bilder på mig och Victor när vi hoppar då vi var igång till hundra. Enjoy!

 

 

 

 

 

 

 





Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback