Hästledig dag.

2011-01-05 @ 00:19:40 | Kategori:AMsinlägg/Marias inlägg | Kommentarer (0)
Herregud vilken lat människa jag är! Efter typ två veckors lov nu så har jag gått upp tolv varje dag, man förlorar sjukt mycket av dagen. Jag har iallafall slappat hela dagen som vanlig, Felicia rider Wilma en gång i veckan nu för tiden. Ganska skönt faktiskt. Spenderade kvällen med morötter, dipp och Cola Zero med Anna, Amanda & Eddie. Vi kollade på tv medans vissa somande ganska fort... haha.

Imorgon ska jag försöka gå upp vid nio och städa och tvätta, sen till stallet. Tänkte gå eftersom jag svulla lite idag, det är ca 2-3 kilometer till mitt stall. Perfekt, även fast jag mest utnjyttar mamma och pappa iallafall! Haha. ;)

Wilma at my place i sommras. Det var en upplevelse för sig, eftersom vi korsade
en vattensluss, järnvägar och traffikerade vägar. ♥






Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback