Varit i kontakt med tränare, äntligen!

2011-01-10 @ 20:51:12 | Kategori:AMsinlägg/Marias inlägg | Kommentarer (0)
Äntligen!
Jag har varit i kontakt med en tränare i närheten idag och det verkar
väldigt lovande. Kanske blir en tripp om bara ett litet tag om temperaturen
skulle kunna hålla sig på rätt sida om nollan för ett tag åtminstone.
Ni kanske vet hur det känns när man står och stampar
på stället utan att utvecklas åt något håll? Så har jag
haft det väldigt länge nu så jag känner verkligen för att
bara kasta in öket i värmlandsvagnen och brassa iväg!

Min lilla fina häst stod och väntade på mig i hagen idag.♥
Red inte, hon var så duktig igår och jag är trött...
Gick på stan och köpte ett par skor med ett x antal cm klack,
på tal om ärtor.





Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback